21 januari 2008

Påsögon och Peter Stormare

Som vanligt är jag vaken för sent...
Jag har alltid undrat hur man får dom där hemska svullna mörka påsarna under ögonen. Lite blåtonad kan man ju bli efter en hård vecka tex. Nu börjar jag dock ana att jag kommer bli en sån med sånna svullna påsar under ögonen som aldrig går bort. Jag börjar ana att det är nåt man bygger upp under lång tid... Jag tror inte jag har sovit mer än 6½ timme många vardagar senaste halvåret. Det är ju så trevligt att vara vaken just sent på kvällen. Jag undrar om det är helt kört att bli av med dom där svullna påsarna när dom väl är där, eller om man kan sova bort dom igen?

Har sett på "stjärnorna på slottet". Intressant tycker jag och jag måste säga att jag är småkär i Peter Stormare. Han är väldigt karismatisk och charmig.

Bäst att sova nu då, och inte öka på påskontot allt för mycket.

1 kommentar:

Cicci sa...

Vi kan väl bära påsar med värdighet tillsammans =)