21 januari 2008

Nya miljövänliga taxibilarna i Umeå har valt nummer 911 911 - superkul!

Någonting har hänt med Ingrid, men går det att se vad det är... Det har inte med fleecetröjan att göra... Nånting är annorlunda mot igår... Jo Ingrid har tagit sitt första steg mot ett liv som sjuksköterska. Hon började på Borås högskola idag! Wihi. Det syns inte vid första anblicken, men efter en stund med henne förstår man. Nu är det bara prat om läskiga sjukdomar, FASS, olika kroppsvätskor och sittningar med polisutbildningen som gäller. Jag tycker det här är jättespännande och ser fram emot vad hon kommer att kunna lära mig! Käre kusin Erik har precis börjat läsa till farbror doktor också, så dessa yrkesval känns väldigt betryggande med min analkande ålderdom med höftfrakturer och kroppsliga krämpor i antågande.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Bildjävul.
Jag måste verkligen gå och fixa bettskena alternativt tandställning för UNDERBETTET FRÅN HELVETET

Frida sa...

Men vad du överdriver! Lite haka ger ju dessutom bara lite extra karaktär!

Anonym sa...

underbettet? Nu tror jag att du spenderar för mycket tid med förstoringsglaset Ingo. Men du kan ju alltid se det som så att om du har komplex för det lilla så måste du ju vara felfri i övrigt.