19 januari 2008

Bailando

Ett rykte, som låter för bra för att vara sant, kom nyss till min kännedom. Kristoffer ringde och meddelade med exalterad röst att Paradisio kommer till Umeå i mars!! OCH Haddaway (och konkurrerar med Umeå Open ;) ?!) Hittar inget på google men det ska enligt hans källa ha stått i VK. Jag får snarast ringa hem till pappa och mamma för att be dom gå igenom senaste dagarnas tidningar... Om ryktet är sant lär det ju sammanfalla med ett hembesök! Sån musik levereras inte längre idag: WHAT is love egentligen och vad kan fortsättningen på vamos a la discoteqa och bailando vara?

Tänkte avsluta med att lägga in en bild på kassettbandet jag har med Haddaway sen 90-talets början, men till min besvikelse hittar jag det inte.

3 kommentarer:

Cicci sa...

Baby don´t hurt me...no more... OJOJOJ jag vill också se!

Ingrid sa...

Orka säger jag. Kristoffer blev nog väldigt besviken över att jag inte ville följa med till Umeå för att se dem.
Jaja, tänkte egentligen bara tipsa om en sida jag håller kär: http://ingridblom@blogspot.com

Anonym sa...

Jag vill också! Men hur ska man kunna välja mellan ume open och Haddaway?

Sara