19 januari 2008

Friday night = party night .. eeh

Man skulle ikväll kunna göra sånt som Sara gör på bilden (kanske iofs är lite otydligt vad hon eg. gör), men istället sitter jag i tjocksockar och bekväma byxor med kanske inte helt smickrande passform och läser in mig om det senaste nöjesnyheterna/mina vänners bloggar/msn:ar. Kände att jag behövde ha med ett bildbevis på att jag faktiskt varit ute i svängen iaf en gång den senaste månaden. Det slog mig hur ogalet jag beter mig. Ett av mina msn:samtal avslutades när vederbörande skulle gå och se på morden i midsommer(väldigt penchis..) och jag återgick då till att läsa om stormen som kommer imorgon (otroligt penchis!). Herregud jag måste ut och vara vild känner jag... Snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha men du inser väl att vi faktiskt börjar bli lite till åren, har men levt som vi i sin ungdom då är det ju inte utan att man börjat slita på lårbenshalsen i förtid. Pyss.