15 februari 2008

Fantastiskt, både beskrivningen och själva nyheten!

Skrivet av andrev 14 februari 2008, klockan 10:36 (Aftonbladet)

Om du inte vill drabbas av mental erektion måste du titta bort omedelbart.För några minuter sedan släppte 20th Century fox den första bilden från Wolverine (maj 2009). Filmen kommer att gräva djupt i den ängsliga järvens förflutna och jag vågar gissa att bilden är tagen i en Weapon X-byggd bur där Hugh Jackmans karaktär hålls fången efter att en stygg man injicerat honom med flytande fränhet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å jag som så länge försökt se x-manfilmerna men somnat verje gång. Olyckliga omständigheter ligger bakom, inget annat. Nu måste jag alltså ta mig i kragen så att jag är i fas när det annalkas ny film.

Mental erektion, det ska jag försöka få in lite mer frekvent i mitt dagliga tal.