26 februari 2008

Exhausted

Nu får jag lust att säga nåt styggt. Stjärtskåra! Skulle precis lägga över bilder från helgen i Emmaboda och vad gör jag. Helt omotiverat så bara raderar jag alla bilder. Som att jag inte har kontroll över min egen kropp? Va sur jag blir.

Och så råkade jag snatta tomater idag. Omedvetet. Höll dom i en påse i handen när jag stod i kassan. Märkte inte stölden förrän jag fösökte ratta mig ut ur ett parkeringshus pratandes i mobilen med ena handen och med tomaterna lindade kring fingret i den andra och dom rullade ut på golvet.

Känner mig som i rubriken. (ordet som jag på en engelskalektion fick kastat i ansiktet av min lärare inför klassen: Frida, vad betyder exhausted? man kan känna sig så efter en engelska-lektion... varpå jag svarar utan någon humoristisk underton alls: Uttråkad?)
Utmattad är dagens sinnesstämning.

Inga kommentarer: