25 januari 2008

Ensam kvar på jobbet

Hahaha, jag såg precis min spegelbild i fönstret.
Jag har försökt att roa mig efter bästa förmåga sedan klockan ett, och om bara någon timme till här så riskerar jag att bli sinnessjuk eller åtminstone något åt det hållet...
Sedan en stund tillbaka så har jag ställt in sitthöjden på stolen så att jag nästan sitter på golvet. Det blir jättekul om det kommer in nån här och jag måste resa mig upp och vara seriös. Iaf, det jag precis såg i fönstret var 80-talets återkomst. Eftersom jag pga sitthöjden hänger med axlarna över skrivbordskanten så åker min kavaj upp och dom små kuddarna i axlarna ser nu ut som stora 80-tals axelvaddar! Sen måste jag säga att föningen av håret imorse lyckades aldeles för bra! Vilket burr!! Haha jag ser inte klok ut. Gud vad osunt att en människa kan ha så roligt i sitt eget sällskap.

2 kommentarer:

Cicci sa...

Hahaha så himla kul om det dykt upp någon potentiell kund och du sitter med stolen i sugk*khöjd!

Frida sa...

Ja för det borde ju vara det första dom tänkte på när dom kom in... Det är bara folk med hjärnor liknande din som skulle tänka så. (typ jag hihi)