09 januari 2008

Enligt planen

Livet kan börja var precis så bra som jag mindes :)
Sara och jag har snittat 5 avsnitt per kväll sen vi började. Har varit tvungen att sova över i Saras och Linas trevliga hem sen i söndags så vi kunnat maxa tv-tiden. En intressant upptäckt är att jag minns vissa som jag tyckte om/inte tyckte om när jag såg för tio år sen, som jag tycker tvärtom nu. Humn intressant... Iaf har vi tagit ett uppehåll till torsdag så att vi får lite annat, som jobb, gjort också. Men det är otroligt härligt att bara göra som man vill, även om det innebär att se på serier 6 timmar om dagen instängd i en icke tänd lägenhet som en liten mupp. Nu är det ju så att det här är ett extra bra år och om förra året var ett "våga mera-år" för oss båda så har Sara och jag kommit fram till att det här är ett "ego-år" då vi ska tänka på oss själva och våra fina egon och göra massor av saker som vi känner är livskvalitet. Vi har dock en varsin göralista också som vi båda har skrivit under på för att vi inte ska spåra ur fullständigt. Innan den här veckan är slut ska jag tex innehava ett träningskort. Det går också lysande ihop med förhoppningen om att få upp städskåpsdörren inom en snar framtid så att vi kan dammsuga lite (och eventuellt jaga katten, bara lite...).

1 kommentar:

Annelie sa...

Bra ursäkt, att inte få upp dörren till städskåpet :) Nu är Polen-arbetet klart! Och ja, det blir aningen intensivt med tre intervjuer på fredag, men det fixar ju jag vettu! Men jag hoppas ju fortfarande på att det ska dyka upp något i Gbg..... Pusspuss!