13 januari 2008

En nagellacksblåsare sökes

Städskåpet är öppnat och lägenheten dammsugad nu! Ingrid och jag väntade tills vi kände oss riktigt arga. Då gick vi till attack mot skåpet. Jag hängde i dörren medan Ingrid vred, och poff så gick den till slut upp. Det känns väldigt rent här nu.

Är på väg för avslutande av Saras, Linas och mitt "livet kan börja"-maraton. Tack vare mitt dåliga minne så minns jag spännande nog inte hur serien slutar. Sen kan vi se fram emot extraavsnittet.

Något som hade varit till stor hjälp för att jag ska komma iväg snabbt nu vore att jag hade denna, faschinerande onödiga men ändå begärliga, nagellacksblåsare:

1 kommentar:

Anonym sa...

En sån har Balle...skitsöt. Tänk på oss som levt utan dammsugare sedan i vi flyttade hit. Vi har låtan hem fån henkes päron (relativt drygt) och kör med en värdelös tv-shop dammsugare. Vi har ju råd med en ny sucker och har tittat efter en sedan augusti, men vi hittar igen som duger.