10 november 2009

På bättringsvägen

För ovanlighetens skull har jag varit sicko och hemma från jobbet några dagar. Diagnosen är sjukdom i halsen. Det är tur att jag hittat en man till slut i mitt liv för nu förstår jag ju vissa grejer som man missat som singel. Har blivit serverad kinderchoklad, skvallertidning och cider (tror bestämt att det är bra mot bacillerna). Det är inte så illa minsann! Fast det är klart hos S fick man det balla alternativet whiskey. Vid sjukdom, eller vid antydan till sjukdom.

4 kommentarer:

Sara sa...

Bra att du påminner mig, måste nog köpa hem lite whisky, känner mig lite småkrasslig när jag känner efter ordentligt.

Cicci sa...

Min käre är inte expert på just det området... man kan inte få allt i livet sägs det. Bli helt frisk till helgen nu pullan.

Mia sa...

Jag älskar när de liksom springer små ärenden åt en fast man inte ens sagt till... :)

Frida sa...

Yes frisk igen!!
Och åh ja man fick allt lägga in aktiva förslag så att säga, för att få det man önskade. Men sen utfördes ärendena :)