21 oktober 2009

Eeh va igen?

Natten som var hade jag en otroligt märklig dröm. Jag drömde att jag och min kusin var ute mitt i natten med bil i skogarna runt Mariehem och letade efter en grupp med 20 utvecklingstörda som rymt från sitt boende, där min mamma och två gamla korridorare jobbade. 2 stycken hade inte rymt. Alla delar i drömmen hängde ihop på samma sätt som en surrealistisk tavla, alltså inte alls. När jag vaknade blev jag besviken, för det var spännande och jag ville se om jag hittade alla som försvunnit.

3 kommentarer:

Linapina sa...

Haha.. lovely! Vilken av kusinerna var det som fick agera spaningsledare?

Frida sa...

Det var Maria! Hon var först av alla att anmäla sig som frivillig att spana haha. Typiskt henne, så hade det nog varit i verkligheten också :)

Anonym sa...

du får inte skylla på praktikanten!