08 april 2009

Mer bullar åt alla



Ikväll är första gången jag ser "du är vad du äter" och tycker att det är riktigt roligt. Helt fantastiskt underhållande, bara på grund av att en av mina idoler Jan Bylund är med. Underbart roligt. Till och med Anna Skipper lever ju upp!

Jag har själv en helt förändrad kosthållning, nu när jag tränar regelbundet(ahhaha) inför Göteborgsvarvet. Bullar har jag hört är bra. Att baka bullar känns väldigt hemmafru med förkläde. Allt förutom att jag saknade en kavel och fick bearbeta min deg med en tom vinflaska. Jag är ändå riktigt nöjd.

4 kommentarer:

Sara Frisk sa...

Så fina så fina Frida!

cicci sa...

Hahaha jag känner igen det där med inte ha ett kök anpassat för hemmafruande. Vinflaska går ju ypperligt, säger en del om vad vi gör oftare än vi bakar...

Ingrid sa...

ahaha, du är så töntig när du radar upp dem i fönstret.

Frida sa...

Men det finns faktiskt lite begränsat med plats i detta hem och jag hade brett ut mig överallt... Det fanns faktiskt ingen annan ledig plats kvar! Faktiskt.