21 april 2009

Arnold och jag är tillbaka

Haft 10 dagar ledigt. Hur underbart som helst! Spenderade nästan alla dagar i Umeå. Haft nästan ingen internetkontakt eller telefonkontakt alls med någon utanför Umeå under den tiden. Hyfsat asocialt beteende hehe.
Det blev lite som att uppleva våren en gång till när jag kom till Umeå eftersom snöhögarna precis börjat tina bort där. Tillbaka i Göteborg igen är det praktiskt taget sommar, om man överdriver lite. På lördag blir det seriös vårstädning med föreningen klockan 10, och det ska vara 20 varmgrader. Då ska dessutom balkongen och förrådet få en rejäl städning. Känns hur härligt som helst att det är vår ute!
Det här är också något som är väldigt kul att drömma sig bort till. Ett helt område med uppställda nyproduktioner av hus man kan gå runt och titta i. Man får ju inte nog av hus i jobbet eller så...

2 kommentarer:

Cicci sa...

Ååååå dit vill jag åka. Fast jag skulle nog bara bli bitter över alla nyproducerade välfungerande hus utan furu. Var är charmen var är charmen? Nä tacka vettja mitt lilla paradis. Vi försökte ju ha kontakt idag, men vi får ta upp det en ledigare dag. Puss gumman!

Ingrid sa...

Kan du inte snälla ringa mig? Eller åtminstone svara nån av gångerna man ringer... hm. Måste prata med dig snippan