15 december 2008

Moving in

Har precis ändrat "bor i ingenstans" till "bor i Mölndal" i min profil.
Har ägnat sista veckan åt inflyttning. Känns finemang! Nu är mina magasineringar i Göteborg och Karlstad avslutade. Blev en liten roadtrip med ruskigt slirig släpvagn till Karlstad för att avsluta magasineringen där sen ett och ett halvt år tillbaka... Det känns bra och normalt att inte känna sig hemma när man kommer in på ett industriområde längre.


En mycket roande tradition i nya hemmet är leken "var kan jag rymmas?". Min sambo har fått se att jag kan rymmas i en IKEAsäck, nästan i min fotpall (förutom lite höft), båda två ryms i nedre köksskåpet om man tar bort ett hyllplan och C kan krypa igenom min rumsavdelare :)

Allt väl alltså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahadet känns mycket tryggt att din karl verkar ha en humor i precis rätt nivå. Nu väntar jag på inbjudan till en inflyttningsfest/inspektionsfest... jag lovar att dyka upp som mitt allra trevligaste jag. Puss.

Anonym sa...

Haha, världens bästa lek ju. Bättre än pest eller kolera till och med. Tack för glögg/födelsedag/spelkväll fina granne. Vad blir nästa Krokslättshäng måntro? Bingolotokväll?