12 september 2008

Min och Saras stora och kristet hållna amerikanska familj

Det används inte preventivmedel i vår familj. Dom barn gud ger oss tar vi tacksamt emot. Våra män heter Jack eller George och jobbar eventuellt som präst. Vi är hemmafruar alternativt jobbar med välgörenhet. På lördagskvällarna ser vi alla på 7th heaven tillsammans och äter pumpapaj.

Barnen ska heta:
Angel
Hope
Destiny
Faith
Honour
Chastity

Och så tilläggsbarnen Tequila, Gaylord och Shaquanda och våra gamla godingar Dunkin' och Donut' som alla aspirerar på att vara svarta fåret i familjen, för att få lite dramatik i vårt kristna, lugna väluppfostrade hem.

Ja just ja, klockan var ett och det är torsdag kväll. Kanske skulle man överväga att sova istället för att sväva iväg i fantasier.

1 kommentar:

Linapina sa...

Gaylord.. klockrent! i min bekantskapskrets har vi gjort en grej av att ingen får döpa sina egna bra. Jag har blivit tilldelad pojknamnen Constantin och Klemens, jag känner mig nöjd =)