05 maj 2008

Vad är väl ett hem?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud så mysigt!!!

Ingrid sa...

shit, har ju inte ens hunnit lägga ut bilderna på min egen blogg... som vanligt tar jag aldrig tag i något i mitt liv. som tentan jag har imorgon tex. åh herregud vad jag inte kommer klara den. men det är iaf. första tentan som jag inte klarar, så det är egentligen ganska lugnt. hm.

jag saknar dig din lilla stjärt! och mamma, jättemycket. det är så trist att bara ha katten att prata med. kommer och sover hos dig imorgon! måste ju passa på medan mitt regionskort fortfarande gäller.

godnatt och GLÖM MIG INTE. nu ska jag gå och lägga mig ensam i min breda säng tillsammans med mina silverfiskar men dock INTE med min katt som bara sitter och glor ut genom fönstret dygnet runt. (hon kanske saknar dig?)