27 april 2008

Week-end

Dom här var mina direkt dom föddes. Undrar vilken dag i veckan jag ska göra till en högtidsdag och ha dom på?

För övrigt köpte jag en ny kalender på lördagens shoppingrunda. Det är kul att skriva in saker i den. Snart kommer den vara kluddig men än så länge är den väldigt prydlig. Jag funderar på om jag ska skriva med ett färgsystem, beroende på hur viktigt det är. Jag ser tyvärr till min fasa att jag har på mig 64 dagar innan jag måste ha skaffat mig ett nytt hem. Det får definitivt bli rödmarkerat. Shoppingrundan var lugn annars. Johanna och jag letade förgäves efter en väldigt specifik rosa sjal till Johannas mamma. Tyvärr hittade vi ingen. Men så brukar det ju vara när man letar efter något specifikt. Det är så jag tänker nu när jag behöver en vårjacka. Ju mindre jag letar desto troligare är det att jag kommer hitta en.

1 kommentar:

Linapina sa...

Galet snygga sockar.. börjar nästan förstå din kärlek för flamingos.. hoppas bara den inte smittar av sig för mycket, rosa är ju verkligen inte en favvofärg..