05 mars 2008

"Jättefritidsgården facebook"

Facebook och msn är mina vänner. Ikväll gjorde msn mig på så bra humör, tack vare lite sköna konversationer. Som ett trevligt sällskap är det. Ibland träffar jag folk på riktigt också, ikväll var jag på bio tex. Fast då umgås man ju begränsat kommunikativt förstås. När jag kom hem kände jag mig lite naken innan jag hade msn på. Humn, jag måste nog komma ut mer :)
Hittade den här regelsamlingen för facebooknördar/dom som gillar att umgås med datorn:

21 misstag du inte ska göra på facebook

Vilket påminde mig om när Annelie, som nybörjare, orutinerat bjöd in alla i hennes mailadresslista att bli hennes facebook-vän... Det var kul. Arbetsgivare hon sökt jobb hos, gamla flammor, någon på försäkringskassan. Undrar hur dom tyckte det verkade va ställt med henne och hennes nivå av seriositet hehe. Men så har hon ju också väldigt många vänner på facebook nu också...

2 kommentarer:

Annelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annelie sa...

Haha, ja det var inte så lite pinsamt. Fast det var inte Facebook utan Tagged. Haha usch!!